Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ανακοίνωσε την λειτουργία των παιδικών κατασκηνώσεων για το έτος 2016 που αφορά παιδιά αγροτών. Οι κατασκηνώσεις θα είναι εντελώς δωρεάν όπως αναγράφεται και στην επισυναπτόμενη Ανακοίνωση της Επιτροπής Κατασκηνώσεων, εκτός των εξόδων εισιτηρίων μετακίνησης, από τον τόπο διαμονής των μέχρι την Αθήνα, που θα βαρύνουν τους κατασκηνωτές.
Τα παιδιά της επαρχίας θα συνοδεύονται από υπαλλήλους των αρμόδιων υπηρεσιών ή των Περιφερειακών μας Υπηρεσιών για τους οποίους θα εκδίδονται εγκριτικές εκτός έδρας κινήσεις από τις Υπηρεσίες τους.
Δ ΙΚΑΙΩ ΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Δικαίωμα συμμετοχής στις κατασκηνώσεις έχουν παιδιά αγροτών (γεωργών, κτηνοτρόφων, δασεργατών και ψαράδων) από όλη τη χώρα, καθώς και των υπαλλήλων του ΥΠ.Α.Α.Τ. (Κεντρικές & Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες), των Ν.Π.Δ.Δ. και Ν.Π.Ι.Δ. του ΥΠ.Α.Α.Τ, των Δ.Α.Ο.Κ. των Αιρετών Περιφερειών, βάσει των αιτήσεων που θα υποβάλλουν οι γονείς και μόνο εφόσον αυτά:
1) Είναι ηλικίας 7 έως 15 χρόνων, που βεβαιώνεται με πιστοποιητικό γέννησης ή άλλο δημόσιο έγγραφο (π.χ Βιβλιάριο Ασθένειας, Αστυνομική Ταυτότητα, κλπ) , δηλ. παιδιά που γεννήθηκαν από το 1-1-2001 μέχρι και 31-12- 2009. Αιτήσεις χωρίς σχετικό πιστοποιητικό απόδειξης ηλικίας θα απορρίπτονται.
2) Δεν πάσχουν από κάποια μεταδοτική ή ψυχική νόσο ή κάποιο άλλο αίτιο το οποίο θα τα εμποδίζει να συμμετάσχουν στις εκδηλώσεις της κατασκήνωσης, όπως π.χ. κολύμπι, τρέξιμο, αθλοπαιδιές κ.λπ. Το γεγονός αυτό θα αποδεικνύεται από σχετική γνωμάτευση ιατρού. Επιπλέον, για τα παιδιά των αγροτών (γεωργών, κτηνοτρόφων κ.λπ.) απαιτείται και μία βεβαίωση από την Κοινότητα ή τον Συνεταιρισμό ή τον αγροτικό ή δασικό κλπ. σύλλογο που ανήκουν οι γονείς, ότι πράγματι αυτοί είναι αγρότες (κτηνοτρόφοι, δασεργάτες κ.λπ).
Β. ΑΤΟΜΙΚΟ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ ΥΓΕΙΑΣ Τα παιδιά που θα λάβουν μέρος στην κατασκήνωση θα πρέπει να έχουν μαζί τους οπωσδήποτε το ατομικό βιβλιάριο υγείας. Τούτο θα παραδίδεται στον αρχηγό της κατασκήνωσης από το παιδί, θα φυλάσσεται από αυτόν, με ευθύνη του, και θα επιστρέφεται στο παιδί κατά την αναχώρησή του στο τέλος της κατασκηνωτικής περιόδου.
ΚΑΤΑΣΚΗΝ ΩΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟ ΔΟΙ - ΗΛΙΚΙΕΣ Οι κατασκηνωτικές περίοδοι θα είναι τρεις. Οι κατασκηνωτικές περίοδοι είναι:
1) Από 21 Ιουνίου μέχρι 8 Ιουλίου
2) Από 10 Ιουλίου μέχρι 26 Ιουλίου
3) Από 28 Ιουλίου μέχρι 13 Αυγούστου Σε περίπτωση τροποποίησης των ανωτέρω κατασκηνωτικών περιόδων θα υπάρξει έγκαιρη ενημέρωση των εμπλεκομένων Υπηρεσιών. Επισημαίνεται, ότι θα τηρηθούν αυστηρά τα όρια της ηλικίας. Οι αιτήσεις των ανωτέρω, που κατοικούν εκτός του Λεκανοπεδίου Αττικής, θα κατατίθενται μόνο στις κατά τόπους αρμόδιες υπηρεσίες και θα αποστέλλονται ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ και μόνο κατ΄ εξαίρεση με FAX.
Η μεταφορά των κατασκηνωτών και στελεχών γίνεται με μέριμνα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, με πούλμαν που μισθώνονται από αυτό, μόνο από το Κεντρικό Κτίριο του Υπουργείου (Αχαρνών 2- Αθήνα) μέχρι την κατασκήνωση στο Σούνιο και επιστροφή τους στο Υπουργείο. Η εκκίνηση των πούλμαν θα γίνεται ώρα 7.00 π.μ., την καθορισμένη ημερομηνία έναρξης της κατασκηνωτικής περιόδου. Σε κάθε περίπτωση η ενημέρωση για τα ωράρια των δρομολογίων θα γίνεται από τους αρμόδιους για τις πληροφορίες υπαλλήλους.
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕ ΩΝ - ΕΠΙΛΟΓΗ Όλοι οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταθέσουν τις αιτήσεις τους μαζί με τα άλλα δικαιολογητικά ως εξής: 1) Οι αγρότες και οι υπάλληλοι που είναι δικαιούχοι, στις πλησιέστερες υπηρεσίες του αγροτικού τομέα, του τόπου που κατοικούν. Οι υπηρεσίες που θα δεχθούν τις αιτήσεις θα φροντίσουν για τον έλεγχο και την αποστολή τους ηλεκτρονικά ή με Fax μέχρι 10/6/2016 (για α΄ περ.), 1/7/2016 (για β΄περ.) και 19/7/2016 (για γ΄ περ.).
Αιτήσεις που θα φθάσουν αργότερα θα θεωρηθούν εκπρόθεσμες και δεν θα γίνουν δεκτές. 2) Οι υπάλληλοι και οι αγρότες που κατοικούν στο Λεκανοπέδιο Αττικής και επιθυμούν να στείλουν τα παιδιά τους στην κατασκήνωση, θα υποβάλλουν τις αιτήσεις επίσης ηλεκτρονικά ή με Fax επίσης 10 ημέρες τουλάχιστον πριν από την έναρξη της κάθε κατασκηνωτικής περιόδου. Σε περίπτωση που οι αιτήσεις υπερβαίνουν την δυναμικότητα της κατασκήνωσης θα γίνεται επιλογή με κλήρωση. Η κλήρωση διενεργείται παρουσία του Προέδρου, του Αντιπροέδρου και ενός μέλους της ΚΕΚ.
Οι αιτήσεις και τα δικαιολογητικά που αποστέλλονται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο θα πρέπει να είναι σκαναρισμένες. Τονίζεται ότι για την ταχύτητα διεκπεραίωσης των αιτήσεων προτιμάται η υποβολή των αιτήσεων ηλεκτρονικά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου