Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2023

Ο Τότσκας Αντώνιος υποψήφιος στην τ.κ.Κερασιάς ,με τον συνδυασμό του Γιάννη Κοκκαλιάρη "Μαζί για την Κοζάνη"

Αγαπητοί μου συγχωριανοί,
με ιδιαίτερη τιμή και αίσθημα μεγάλης ευθύνης αποδέχτηκα με χαρά την πρόσκληση του υποψηφίου δημάρχου Κοζάνης Γιάννη Κοκκαλιάρη,  να συμμετέχω στις επικείμενες Δημοτικές Εκλογές 2023 με τον συνδυασμό “Μαζί για την Κοζάνη ” ως υποψήφιος τοπικός σύμβουλος στην τ.κ. Κερασιάς.
Όραμα μας, η ανάπτυξη, η πρόοδος και η ριζική βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας της ζωής όλων των πολιτών του Δήμου μας με στρατηγικό σχεδιασμό και ευρωπαϊκό αέρα.
Πιστεύω ακράδαντα ότι θα μπορέσουμε όλοι μαζί, ενωμένοι, να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου μας, να συγκρουστούμε και να διεκδικήσουμε, να δώσουμε στον τόπο μας τον πρωταγωνιστικό ρόλο που δικαιούται και αξίζει.
Ζητώ την στήριξη και την εμπιστοσύνη σας προς το πρόσωπο μου για να σας εκπροσωπήσω αποφασιστικά και αποτελεσματικά.

Ήμουν, είμαι και θα είμαι δίπλα  σας.

…Σας ευχαριστώ θερμά…!!!

Με εκτίμηση,

Τότσκας Αντώνιος υποψήφιος τοπικός σύμβουλος τ.κ. Κερασιάς 
με τον συνδυασμό του Γιάννη Κοκκαλιάρη «Μαζί για την Κοζάνη»





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου