Η ΔΕΥΑ ΚΟΖΑΝΗΣ έχει προβεί από την πλευρά της κατά την θερινή περίοδο σε όλες τις απαραίτητες εργασίες για την διασφάλιση της σταθερής και ομαλής λειτουργίας της εγκατάστασης για την παροχή και διανομή της διαθέσιμης από την ΔΕΗ Α.Ε. θερμικής ενέργειας.
Εξόφληση λογαριασμών-ρύθμιση οφειλών
Με την ευκαιρία της έναρξης λειτουργίας της Τηλεθέρμανσης θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε στους καταναλωτές μας, για μια ακόμα φορά, την υποχρέωση της εμπρόθεσμης εξόφλησης των λογαριασμών κατανάλωσης Θερμικής ενέργειας ή την ρύθμιση / διακανονισμό ενδεχόμενων οφειλών, σύμφωνα με τους τρόπους διακανονισμού που ισχύουν για την αποφυγή του κινδύνου διακοπής της παρεχόμενης υπηρεσίας εν μέσω της χειμερινής περιόδου.
Συντήρηση εγκαταστάσεων / Εξοικονόμηση ενέργειας
Εφιστάται ιδιαίτερα η προσοχή στους καταναλωτές να προβούν έγκαιρα στην προληπτική συντήρηση των εσωτερικών τους εγκαταστάσεων θέρμανσης της ιδιοκτησίας τους, ώστε αφενός να αποφύγουν ενδεχόμενες βλάβες και διακοπές της θέρμανσης και αφετέρου να μειώσουν την κατανάλωση ενέργειας και κατά συνέπεια το κόστος θέρμανσης, αποκομίζοντας οικονομικό όφελος σε μία δύσκολη οικονομικά για όλους περίοδο.
Εξυπηρέτηση καταναλωτών
Σε περίπτωση οποιουδήποτε λειτουργικού προβλήματος, οι καταναλωτές μπορούν να εξυπηρετηθούν με έναν από τους ακόλουθους τρόπους :
(α) με τηλεφωνική επικοινωνία καθόλη την διάρκεια του 24ώρου στον αριθμό κλήσης : +30 24610 51 555
(β) με φυσική παρουσία στο Τμήμα Πελατείας τηλεθέρμανσης που βρίσκεται στο νέο κτίριο της ΔΕΥΑ ΚΟΖΑΝΗΣ, στη διεύθυνση 2ο χλμ. Π.Ε.Ο. Κοζάνης-Θεσσαλονίκης, 501 32 ΚΟΖΑΝΗ κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.
(γ) με την υποβολή του ερωτήματος – αποκλειστικά και μόνο για λειτουργικά / τεχνικά προβλήματα – μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση dh-support@deyakoz.gr .
Από την ΔΕΥΑΚ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου