Κύριε Διοικητά.,
Σε μια ευνομούμενη πολιτεία , πολίτης και διοίκηση γνωρίζουν τις υποχρεώσεις τους και τα δικαιώματά τους και πολύ περισσότερο όταν πρόκειται για Δημόσιο Νοσοκομείο και για ασθενείς.
Υπερασπιστής χρόνια τώρα του Δημόσιου Νοσοκομείου και υπερασπίζοντας το δικαίωμά μου να λαμβάνω υπηρεσίες με σεβασμό και αξιοπρέπεια, απευθύνομαι σε εσάς , ελπίζοντας στην άμεση παρέμβασή σας για εξομάλυνση και εξάλειψη δυσλειτουργιών που παρεμποδίζουν την εξυπηρέτηση μας στο τμήμα των ραντεβού.
Η “ιστορία μου ” είναι μικρή και συνηθισμένη …..επισκέφτηκα την Τρίτη 6/6/2017 το Νοσοκομείο Κοζάνης , (αφού αναγκάστηκα να ζητήσω άδεια από την εργασία μου) το τμήμα των ραντεβού για να κλείσω ραντεβού με γιατρό δερματολόγο. Η αρμόδια υπάλληλος με ενημέρωσε ότι “…τα ραντεβού για το συγκεκριμένο τμήμα , κλείνονται τηλεφωνικά μόνο κάθε Παρασκευή στις 7.30 το πρωί….!!!!”
Σεβόμενη ( αν και όχι κατανοητή ) την απόφαση προφανώς της Διοίκησης , επικοινώνησα σήμερα Παρασκευή 9/06/2017 από τις 7.30 π.μ. Από τις 7.30 το πρωί μέχρι της 8.20 π.μ τηλεφωνούσα συνεχώς ( στην κυριολεξία ήμουν με ένα τηλέφωνο στο χέρι ) , δυστυχώς δεν ανταποκρίθηκε κάποιος υπάλληλος , δεν ήταν κατειλημμένη η τηλεφωνική γραμμή , απλά δεν σήκωνε κάποιος το τηλέφωνο….
Στις 8.25 π.μ κατόρθωσα να επικοινωνήσω με τον αρμόδιο υπάλληλο ο οποίος με ενημέρωσε ότι “…τα ραντεβού έχουν κλείσει και να ξανατηλεφωνήσω την άλλη Παρασκευή στις 7.30 το πρωϊ..!!!!”
Κύριε Διοικητά …,
Δεν διαμαρτύρομαι , δεν τα βάζω με το σύστημα, δεν επιπλήττω τους δημόσιους υπαλλήλους , απλά σας ρωτώ...ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ?
Και επειδή ως πολίτης και ως δημόσιος λειτουργός “έρχομαι στη θέση του αδικούντως αλλά των διοικούντων” θα σας πρότεινα αφού οι υπάρχουσες διαδικασίες για το κλείσιμο ενός ραντεβού είναι χρονοβόρες και αναποτελεσματικές, οι ασθενείς ταλαιπωρούνται , το σύστημα καταρρέει, αδυνατώντας να εξυπηρετήσει τον ασθενή , το σύστημα ανοίγει και κλείνει σε ελάχιστο χρόνο και δεν προλαβαίνουν να κλείσουν ραντεβού , γιατί δεν προβαίνετε σε ηλεκτρονικό εκσυγχρονισμό του συστήματος των ραντεβού ?
Κύριε Διοικητά…,
Εσείς όπως και εγώ για να μην υπάρξουν πολλές Παρασκευές που από τις 7.30π.μ να τηλεφωνούμε για να κλείσουμε ραντεβού στο δερματολόγο ….θα ήταν φρόνιμο να παρέμβετε γιατί γνωρίζετε η υγεία είναι κοινωνικό αγαθό και αναφαίρετο δικαίωμα κάθε πολίτη.
Θα περιμένουμε….τις αποφάσεις σας…αν δεν …”Ολα έχουν ειπωθεί , μα αφού κανείς δεν ακούει , πρέπει να ξεκινήσουμε από την αρχή “ Andre Cide…..
Eυαγγελία Χριστουδούλου


www.kozan.gr