Η Ιερά Σύνοδος αποφάσισε σήμερα 16 Μαρτίου να αποφάσισε να μείνουν ανοιχτές οι εκκλησίες για κατ΄ιδίαν προσευχή.
Μετά και την ενημέρωση του λοιμωξιολόγου Σωτήρη Τσιόδρα ο οποίος παραβρέθηκε και ενημέρωση την Διαρκή Ιερά Σύνοδο, η ηγεσία της Εκκλσίας αποφάσισε ότι οι ναοί θα είναι ανοιχτοί μόνο για κατ’ ιδίαν προσευχή, και κάλεσε «τους ηλικιωμένους πιστούς να παραμένουν σπίτια τους». «Ὁ καθένας πρέπει νά αἰσθάνεται σάν νά εἶναι φορέας τοῦ συγκεκριμένου ἰοῦ, τόν ὁποῖο ὀφείλει νά μήν μεταδώσει στόν διπλανό του, καί ὡς ἐκ τούτου πρέπει νά προφυλάξει τούς συνανθρώπους του καί τόν ἑαυτό του» αναφέρει η ΔΙΣ. Αποφάσισε ακόμη την αναβολή προσωρινώς όλων των καθημερινών Ιερών ακολουθιών και όλα τα μυστήρια Γάμου και Βαπτίσεως. Σε περίπτωση ανάγκης θα πραγματοποιούνται μόνο με την παρουσία γονέων, αναδόχου και παρανύμφου.